11 mars 2010

Hemsk natt

Den här natten hamnar lätt på min 10 i topp lista på värsta nätterna i mitt liv.
Världens liv, ljust i rummet, som inte gick att göra något åt, läckande toa, som jag tillslut kom på att stänga av huvudkranen, äcklig filt och Leya med växtvärk.
Men värst av allt var ändå kuddarna.
Hårda skumgummibitar.
För att illustrera hur jag kände mig i natt när jag försökte lägga en kudde över huvudet för att slippa allt ljud, har Leya ställt upp i en efterhandskonstruktion.
Nu vet jag hur en hamburgare känner sig mellan två hamburgerbröd.
Dessutom slog jag ner ett vattenglas från nattuksbordet med ett av dessa vapen när jag vände mig.
För att vara ett nytt hotell måste jag säga att de har en hel del att förbättra.
Roomservice killen är i alla fall en solstråle och det finns en anledning till att vi hamnade just på det här hotellet.
Hästar! Precis utanför vårt fönster stårt det hästar med vagnar uppradade, så Leya och jag ska ta en tur efter frukosten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar