25 april 2009

Marknaden i Kungsör

Fantastiskt vackert väder och jättehärliga människor bor det i Kungsör! Vi har hittat en kundkrets som älskar våra grejer och det är mysiga yogamänniskor, som Ulrika som driver Shantiyoga i Kungsör. (Fast det är inte hon på bilden, utan en främmande man som ville vara med på bild.)
Vi stod framför en mexikansk restaurang så vi åt äkta nachotallrik i två dagar. Som tak hade vi sex stycken av mina vintage sareetyger och det var populärt. Vi ska börja importera sådana tyger om någon är intresserad.

MVH FIA


4 kommentarer:

  1. hoho vilka snygga brallor jag har på mig! Syns knappt vad det är.
    (vad har hon på sig? en klänning? en handduk? en tavla?)
    Supersnygga marknadsstånd som vanligt!
    Tack Fia och alla människor för ett par trevliga dagar i Kungsör! /Jossan

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gissa på en vacker kreation av okänt slag. Imorgon kommer bilden då Skurt får vingar! Obetalbar! Kram FIA

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det var ett mycket trevligt marknadsstånd med väldigt trevliga varor! Jag hade ingen aning om att det var marknad i Köping, vilken lyckträff!!!
    Tack för ett trevligt möte och ett lyckat köp av överdrag till mina ute dynor!!!
    Ser fram emot att förkovra mig i era andra produkter!
    MvH
    Annah

    SvaraRadera
  4. Hej Annah!
    Kul att du gillade våra grejer och att dynöverdragen blev så bra! Vi hörs och ses! Kram FIA

    SvaraRadera