3 maj 2011

Gallerierna i caféet

Nu har jag äntligen fått upp fotona på mina galleriväggar.
Först ut är Tess Waltenburg, en ung, kreativ tjej boendes i Skåne, som kontaktade mig och ville fota våra kläder.
Det ska hon visst få göra, men först får hon ställa ut i vårt galleri.På vår andra gallerivägg sitter min kusin Emma Sabels foton.
Fotona är tagna inför ett projekt i samband med 30-årsdagen då John Lennon så brutalt mördades och de föreställer Emmas brorsöner Kewin och Milton. Hela väggen andas fred och kärlek!Sen har vi bedårande vinterfoton från mitt barndosmhem, där mamma och pappa fortfarande bor.Och sen har vi en vägg med mixade bilder från den indiska modevisningen i somras, Aladdin-teatern i Malmö där vi sponsrade med kläder, och lite annat smått och gott som Leya har varit med om det senaste året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar