14 juli 2011

Sjuka

Jisses, vilken feber-resa Leya och jag har haft den senaste veckan.
Dessutom har hudbakterien kommit tillbaka, så igår var vi med Leya på ett statligt barnsjukhus.
Det var en upplevelse, som inte går att beskriva i ord, men vi kunde konstatera att vi gått och gått i gångar fram och tillbaka, upp och ner tills vi var vid Connaugh Place, som ligger en bra bit från oss om man går.
Hon skulle dessutom ta ett svampprov i hårbotten, men efter att ha väntat på att strömmen skulle komma tillbaka i över en timme gav vi upp och åkte hem. En indisk nummerlapp. Den första jag någonsin sett och den fungerade inte, kan jag tillägga.Idag var jag hos doktorn för jag har också några sår på huvudet, som har gjort jätteont i flera dagar. Antibiotika för mig också.
Och smärtstillande! Halleluja för smärtstillande. Nu känns det som om jag kan börja leva igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar