5 mars 2012

Ayurveda behandling

Om du har en sjukdom och känner att den västerländska medicinen inte räcker till eller om du har kommit i ett läge där du inte har något att förlora, då tycker jag du ska kontakta The Arya Vaidya Pharmacy i södra Indien.
Jag har tidigare skrivit om en amerikansk kvinna, som hade samma sjukdom som jag, Alopecia med total hårförlust, och hon har fått allt håret tillbaka.

De botar alla möjliga sorters sjukdomar, så jag tycker de är värda en chans.
De kombinerar Ayurveda, som är medicinsk kunskap sen tusentals år tillbaka, och ett holistiskt tänkande, att kropp och själ hänger ihop.
Enligt mitt tycke styr läkemedelsindustrin i västvärlden och många, som skulle kunna botats med ett öppet sinne, lider eller till och med dör i onödan.
När den västerländska läkarkåren säger NEJ, säger indierna JA. Bara skillnanden mellan Nej och Ja gör stor skillnad.
Klicka här för att komma till deras hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar