12 september 2009

Medium

Idag har jag haft en 20-minuters sittning hos mediumet Tina Taylor.
Jag har tre skyddsänglar: nått på S, Rafael och Gabriel.
I mina tidigare liv har jag varit en rik prinsessa i Indien, sjuksköterska under första världskriget och framgångsrik affärsman i Turkiet.
Min man älskar mig och våra affärer kommer gå jättebra om jag bara är tålmodig.
Leya kommer jobba med musik eller dans.
Vi kommer inte få vårt hus sålt förrän till våren och vi kommer få en son.
Hon tycker jag ska öppna en liten butik och lägga en sockerbit innanför tröskeln för att locka in kunder.
Ett stort träd på vår tomt är ett lyckoträd och jag ska köpa en trisslott ibland för jag har tur i spel.
Jag kommer få träffa mina barnbarnsbarn så jag kommer bli jättegammal.
Det var det mesta i stora drag. Den som lever får se!
Hittade ingen indisk prinsessa, men väl en prinsessa i Indien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar