3 april 2010

YMCA och cooler

Idag vaknade jag med ihållande illamående, rännan och ont i magen. Är bacillerna tillbaka nu igen?
Leya och Niklas packade ihop sig för att äntligen åka till YMCA och ansöka om medlemskap för bada i deras pool.
När de kommer fram, jättetaggade efter minst en månads väntan på att de skulle öppna poolen, fick de veta att det var en urbota dum 6-årsregel för att barn skulle få bada. Ibland förstår man sig inte på hur folk tänker.
Fick tipset att köpa en cooler istället för en dyr AC. Den ser ut som en hundbur och låter som när man står två meter från min barndoms hötork. Jag vet inte om det blir så värst kallt heller.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Har skickat ett antal mail om paketet som jag tog emot till Emmi...inte hört nåt tillbaka...så jag provar o skriva här...
    Hälsningar Mari

    SvaraRadera