4 juli 2009

Indien del 3

Igår mötte vi företagaren Bob. Vi åkte till hans fabrik och tittade på deras produkter och hälsade på personalen.
Inger i samspråk med Bob.
Bob och hans glada personal.
Vi besökte tyghimlen! Helt fantastiskt! Min energinivå var i topp och jag kunde inte sluta le.

Anders väntar medan vi väljer tyger för att få måttsydda kläder. Helt otroligt låga priser. En "dyr" tre-delsdräkt kostar ca 160 kr och syarbetet 24 kr.

Här mäts Ingers rumpomfång.En supersöt mammavovve med diande valpar.

Vi var med om en dramatiskt helikopterkrasch mitt på gatan här i New Delhi. Jag blev så chockad att jag inte hann ta fram kameran.

Det var en försäljare som sålde en liten helikoper och när han skulle visa hur den fungerade vände den och åkte rätt ut i trafiken och blev överkörd av en cykelriksha. Inga personskador är rapporterade.

Inger har myntat ett nytt ord. Istället för bakvägen kan man säga magvägen för en genväg. Varför säger man bakvägen egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar