1 juni 2012

Mer dropp

Kände mig inte i form idag, så jag gick till en lokal apotekare för påfyllning av två påsar dropp.
Skönt med en timmes vila och efter 1,5 påse känner man hur livsandarna vaknar till liv.
Efteråt babblade jag konstant. Det är som ett uppåttjack.
Jag hade berättat för killen, om han är doktor eller ej vågade jag inte fråga, att jag hade myrkryp i benen, så han sprutade in hallonsaft i slutet av droppet.
Nä, det var såklart inte hallonsaft utan B complex.
Jag hade inte en tanke på att jag kunde sakna vitaminer och inte fyllde de på igår på sjukhuset heller, fast jag berättade om alla mina symptom.
Får se hur det känns imorgon. Annars är det enkelt att gå förbi och fylla på mer energi.
30 kr är inte mycket att be för när man mår så mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar