26 juni 2013

Sommarpratarna

Äntligen har sommarpratarna kommit igång. Så nu laddar jag ner dem på MP3-spelaren och går fem varv runt templet med Angel, i rask takt. Varje varv är ca 500 meter.
Jag behöver få ordning på min huvudvärk, som attackerar mig nästintill varje dag.
Dessutom är jag evinnerligt trött på att höra att jag är tjock. Nu ikväll senast, ropade granntjejerna på mig och frågade om jag är gravid för att Evas mamma tyckte jag var så tjock om magen.
Nu har jag slutat dricka Red Bull varje dag och sockersuget har minskat drastiskt. Lite motion på det borde göra susen.
Skönt att vara igång igen. Det var ett tag sen sist.

2 kommentarer:

  1. Jag lyssnar också alltid på podd:en då jag tränar! Jag tyckte både Majas och Jonas program var riktigt hör-värda =)

    SvaraRadera
  2. Det är de enda två jag hört hittills. Jag drar gärna på dem, så jag har program kvar ända in på hösten.
    Det var kul när Jonas pratade om de sparade snörena, som var för korta för att användas.
    Kram!

    SvaraRadera