16 februari 2013

Mina (ett namn)

Idag var vi hos Mina och åt lunch och rotade runt på hennes lager.
Hon öppnade en liten butik för 20 år sen och fick låna 40 000 rs av sin mamma.
Nu har hon en stor fabrik och ett fantastiskt hus.
Underbart att se en framgångsrik kvinna, som tjänar pengar, är en fin mamma och har ett gott hjärta.
Hon har verkligen bra karma!
Här står Mina på sitt lager.

Hon har ett enormt lager, minst två rum till, hon gärna vill sälja av och där tillbringade vi ett par timmar idag, men det var bara ström i 20 minuter och sen var det för mörkt så vi fick ge upp. Men vi ska tillbaka! Det är en guldgruva!

Mina bor med två yngre systrar, sin mamma och en bror med dotter. Sen har de påfåglar, höns och åtta hundar.
Det här är en liten bjäbba, som heter Bono. Men han är söt när han sover.

Flickorna var med och lekte med Minas dotter Trisha och kusinen Palish.

Minas hus var helt underbart! Den här lila soffan skulle jag gärna stoppa i fickan och ta med hem.

Det regnade hela eftermiddagen. När vi skulle åka hem hade tjejerna bytt om till kvällens party.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar