28 februari 2013

Pannkakor

Att steka pannkakor är mitt uppdrag i familjen och det är ungefär lika kul som att stirra på färg, som torkar.
Men när jag stod där och stekte mina pannkakor på en monsterstor laddning smet, som ändå inte skulle räcka, på vårt utomhuskök vände jag mig om och såg hur solen gick ner till vänster och lyste upp de snötäckta bergen till höger.
Ja, då kändes det med ens ganska trevligt.
Jag har lånat den här bilden, men ett sånt här par skulle man mycket väl kunna möta på stan.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker mycket om att steka pannkakor så kan gärna göra det nästa gång vi kommer, vilken fin bild.Karina

    SvaraRadera
  2. Det får du gärna. Då får det bli en dubbel monstersats. Den här familjen älskar pannkisar. Kram!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera