15 februari 2010

Diarrea och Alla hjärtans dag

Jag vill bespara er alla detailjer, men jag verkar ha fått en efterhängsen bacill i magen, så helgen tillbringade jag hemma.
Igår åt vi en svindyr Alla hjärtans dags middag, ca 200 kr. Men då fick min älskling äta en fläskkotlett för första gången sen vi lämnade Sverige.
Kotletten var i storlek med ett dinosaurieben och smakade inte speciellt gott, tyckte jag.
Men han var ute efter själva konsistensen så han var nöjd.Här kommer en hälsning till mormor från Leya.
Jag har köpt Ayurvedamedicin för min mage, men när jag vaknade imorse hade mitt ansikte svullnat av en allergisk reaktion. Det har gått ner nu, så det var nog inte så farligt, men det är uppenbarligen något i medicinen jag inte tål.
Synd för det fungerade ganska bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar