24 februari 2010

Paket och söt doktor

Idag fick vi ett efterlängtat paket från mamma med böcker, korsord, hästtidningar och godis. Mums!
Vi ser inte så glada ut, men tro mig. Vi är jätteglada!
Mamma skickade med några gamla hederliga, härliga foton.
Syrrans pojke, Alfwin, älskar ishockey och han vill bli målvakt, som synes av alla skydd.

Valparna har alla fått nya familjer och så här söta var de innan de flyttade vidare.

Mammas och pappas hus, mitt barndomshem, en vacker vinterdag.
Bosse och Micki verkar vilja komma in.
En ensam Onsdag sitter på vägen och spanar.En av årets första kalvar på Edö.
Idag tog jag mig i kragen och gick till doktorn. Han var nästan 80 bast och supersnäll. Jag behövde knappt betala något för medicinen för han tyckte att jag lidit så länge.
Jag ska dit på lördag igen och visa upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar