16 februari 2010

Hamburgare och Paolo

Idag tog Leya och jag en hamburgare på McDonald's och då passade jag på att köpa fyra st böcker av Paolo Coelho av trottoar-bokhandlaren. Jag har lite abstinens eftersom jag läste ut de andra två väldigt kvickt.
Idag är första dagen på länge jag känner mig full av energi. Ayurveda-tabletterna fungerade bra!
Jag hade inte minneskortet i kameran så vi får köra kortlöst idag.
Det finns en butik här i Main Bazar, som har supersnygga, trendiga tunikor och klänningar. Jag har varit där säkert fem gånger och försökt förklara för dem att om jag får ta bilder så har jag kunder, men de vägrar. Då måste jag köpa kläder.
Så idag gick jag in med intentionen att köpa ett par tre olika, men då var jag helt plötsligt tvungen att köpa 10 st av varje.
Jag blir tokig! Universum verkar säga till mig att skippa den här affären så jag får nog göra det. Ja, vi får se. Det kan ju vara så att trägen vinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar